Färglatt v30 – omslag med olika färger

Ny vecka, nytt färginlägg. Varje vecka lägger jag ut ett inlägg med det gemensamma temat färg. Det kan antingen vara en fråga eller bara en önskan om att ni ska beskriva eller presentera något. Ni kan välja att svara som i en enskild kommentar, eller skriva ett eget inlägg och länka det i det här inlägget. 🙂 Ni har hela veckan på er.

Färgglatt v30: En bok som har olika färger på omslaget – till exempel ryggen i en färg medan resten är något annat.

Nu sitter jag ju där jag sitter, på förlossningen i Norrköping, och det verkar vara lite här jag blir kvar tills tvillingarna tittar ut, så jag kan bara titta bland de böcker jag fick med mig när jag åkte in i går natt.

Men jag har med mig Det är inte jag, det är du av Mhairi McFarlane, och den har guldig rygg men resten av omslaget går mer åt turkost. Jag gillar det. Det känns liksom chick lit, tycker jag. 🙂 Nu har jag bara bild på framsidan, så ni får ta lite mitt ord på det hela. 😉

Hittills håller den vad den lovar också. 😀

20170722_192730

2 thoughts on “Färglatt v30 – omslag med olika färger

Kommentera

