Det där med experiment nattning

I början av månaden skrev jag om experiment nattning, då vi skulle prova att läsa sagorna om Kaninen och/eller Elefanten som så gärna ville somna. Så här gick det:

Vi har kört på att natta varannan kväll och det har fungerat bättre för mig att läsa böckerna än det har fungerat för sambon. Jag tror att det hade fungerat jättebra med läsningen om man hade hållit i det på ett annat sätt. Tvillinggraviditeten och ryggsmärtor har dock gjort att jag inte kan sköta om nattningen av barnet längre och eftersom läsningen har fungerat dåligt för sambon har han valt att inte läsa dem. Fullkomligt förståeligt.

Så de kommer lämnas tillbaka till biblioteket och sen kommer de kanske att lånas om igen när vi (eller jag) är redo att försöka igen. 🙂

20170704_094017

 

Kommentera

