Jag har gjort det igen

Jaha, här luger jag nu på en spikmatta och hoppas att smärta i ryggslutet ska upplösas. Tack och lov är smärtan kostant, annats hade jag varit rädd för att det skulle titta ut bäbisar snart. Och eftersom vi går in i v32 imorn får de gärna hålla sig lite till. Mest viktigt är kanske att jag ska få ensamtid från måndag för att kunna få sova lite i fred och bara vila, så de får absolut gärna hålla sig där inne.

Jag tänkte i alla fall i morse att jag skulle prova om ryggen höll, så jag tog mig till ortens loppis som är öppet två gånger i veckan. Där hittade jag 8 pocketböcker för 5 kr styck som fick följa med hem. Nu får jag se till att ge mig på bokköparfronten ett tag. Det börjar närma sig 100 skönlitterära böcker som inte är lästa.

Fördelen med att ha ont är att jag får läsa,  men det finns ju trevligare anledningar.

Kommentera

