Hur går det med nyårslöftena egentligen?

Vid nyår bestämde jag mig för att återigen satsa på att klara av att läsa 50 böcker under året. Just nu ligger jag på 20, så jag tycker att det borde kunna gå att klara av. Alla dessa blir inte recenserade, men jag har läst dem allihop.

En annan tanke jag har är också att jag ska klara av att läsa mig igenom alfabetet på författares efternamn, och hittills ligger jag på 9/29. Skulle alltså kunna bli en klar förbättring där.

Men så tänkte jag att jag kanske kunde försöka mig på förnamn också, så att en av alfabetsmålen kan prickas av vid årsskiftet. Där har jag numer 7/29 så det går ju ännu sämre.

Tur att det är mycket av året kvar hörni.

Ni vet väl dessutom att ni kan följa mig på facebook? Eller instagram? 🙂

Kommentera

